Pentru a adăuga sau a delega accesul la Panoul de Control și la Serviciile iHost altor persoane precum angajați, programatori sau ingineri de sistem vă rugăm să urmați următoarele instrucțiuni.
- Accesați zona clienți pe my.ihost.md
- Faceți clic pe butonul Contract nou din coloana stângă a paginii
- Completați toate câmpurile și detaliile personale.
Bifați opțiunea pentru ca contul nou creat să se poată autentifica și accesa zona clienți.
Permisiuni Cont Secundar
După ce bifați opțiunea de activare a contului secundar, o să aveți posibilitatea de a stabili permisiunile pentru noul cont. Bifați doar permisiunile care sunt necesare, sau dacă este necesar le puteți bifa pe toate.
Faceți click pe butonul de generare a parolei. Vă îndemnăm să generați o parolă sigură încât câmpurile și bara validare să fie de culoare verde.
Notificări pe e-mail
Dacă doriți ca noul contact să recepționeze și o copie a notificărilor expediate pe adresa de email primară, bifați opțiunile de mai jos după caz.
Odată cu salvarea modificărilor, datele de acces sunt expediate la adresa email a contactului adăugat.
Revocare permisiuni și acces
După ce contactul a fost adăugat, permisiunile pot fi modificate în orice moment. Iar dacă este necesar să fie revocat accesul o faceți prin butonul Ștergere Contact