iHost oferă companiilor și organizațiilor înregistrate pe teritoriu Republicii Moldova semnarea unui contract de prestare servicii prin aplicarea semnăturii electronice.
Pentru a semna un contract electronic aveți nevoie de semnătura electronică emisă de instituțiile competente naționale sau de către partenerii și operatorii autorizați. Mai multă informație despre procedura de obținerea și beneficiile semnăturii electronice puteți găsi pe următoarele legături:
- https://stisc.gov.md/ro/content/semnatura-electronica
- https://www.semnatura.md/
- https://msign.gov.md/#/
- https://www.moldcell.md/rom/business-semn%C4%83tura-mobil%C4%83
- https://www.orange.md/?l=1&p=1&c=8&sc=87
Descărcarea contractului electronic
Pentru a începe procesul de semnare a unui contract electronic și aplicarea semnăturii electronice, este necesar să urmați următoarele instrucțiuni.
- Accesați zona clienți pe my.ihost.md
- Faceți clic pe butonul Semnează Contract din coloana stângă a paginii.
- În pagina deschisă, verificați corectitudinea datelor introduse la înregistrare.
- Faceți cunoștință cu condițiile contractuale.
- Confirmați datele și acțiunile prin bifarea opțiunilor
După ce toate opțiunile sunt bifate faceți click pe butonul Crează și Semnează. După semnarea contractului în pagina următoare o să aveți la dispoziție posibilitatea să descărcați contractul în format PDF/A pentru a aplica semnătura electronică.
În lista aveți disponibil documentul generat. Faceți click pe butonul Descarcă. Documentul descărcat are toată informația completată, alte modificări nu sunt necesare.
Aplicarea semnăturii electronice
Pentru a aplica semnătura electronică este necesar să urmați instrucțiunile de la operatorul care vă deservește certificatul și cheile publice. Mai multă informație despre cum poate fi aplicată semnătura electronică accesați următoarele legături:
După ce aveți documentul semnat cu succes, este necesar să încărcați versiunea semnată. Pentru asta navigați pe pagina Contract Electronic din coloana stângă a paginii de pe my.ihost.md și faceți click pe butonul Răsfoiește, alegeți fișierul PDF cu semnătura electronică aplicată și încărcați documentul pe server. După ce documentul va fi încărcat versiunea finală semnată de către iHost va fi disponibilă spre descărcare pe pagina principală în lista
Modificarea condițiilor contractuale
În cazul modificării condițiilor contractuale, este necesar să accesați din nou pagina Contract Electronic din coloana stângă a paginii de pe my.ihost.md și să resemnați contractul și noile condiții. Despre ulterioarele modificări clientul este notificat pe poșta electronică introdusă la înregistrare și lista de contacte autorizate.