În cazul când primiți erori la încercările de achitare prin intermediul cardului bancar VISA/MASTERCARD folosind procesatorul de plăți 2Checkout, rugăm să verificați posibile rezolvări ale acestora.
Authorization Failed: Do Not Honor
Motivul mesajului: informațiile trec prin validare la finalul nostru și este trimisă o cerere de autorizare efectivă, dar banca refuză autorizarea. Cea mai frecventă cauză a acestei erori este că vânzătorul se află în afara țării în care se află banca, astfel încât să apară ca o tranzacție internațională.
Cum să rezolvați problema: contactați banca și informați-i că doriți să treacă tranzacția (ei vor putea vedea încercările de autorizare) și apoi înlocuiți comanda. Dacă totuși primesc probleme, atunci sesiunea de cumpărare este probabil blocată din cauza refuzurilor anterioare. Trebuie să aștepte 30 de minute, să utilizeze un alt browser sau să șteargă cookie-urile și să repornească browserul, astfel încât să fie utilizată o nouă sesiune de cumpărare atunci când înlocuiesc comanda.
Authorization Failed: Authentication Failed
Motivul mesajului: autorizarea necesită verificare prin autentificare prin cod securizat Visa sau MasterCard. În majoritatea cazurilor, banca nu poate vedea nici măcar încercarea de autorizare decât dacă trece această autentificare.
Cum să rezolvați problema: Depanarea trebuie făcută asigurându-vă mai întâi că sunt trimise pe o pagină de pe serverul băncii lor (dacă nu, cel mai probabil este o problemă de blocare a ferestrelor popup) și apoi asigurându-vă că se înscriu pentru serviciu (VBV sau MCSC ). Dacă o pagină nu se încarcă și nu utilizează un blocator de ferestre pop-up, atunci problema este cel mai probabil o problemă de blocare a sesiunii și ar trebui să aștepte 30 de minute sau să șteargă cookie-urile și să repornească browserul, astfel încât o nouă sesiune de cumpărare să fie utilizată atunci când înlocuiesc ordinea.
Authorization Failed: Authorization Failed
Motivul mesajului: blocăm intenționat sesiunea de cumpărare după un anumit număr de încercări nereușite. Orice încercare după aceasta va primi acest mesaj de eroare și nu vom încerca nimic până când nu începe o nouă sesiune de cumpărare.
Cum să rezolvați problema: fie așteptați 30 de minute pentru a începe o nouă sesiune de cumpărare, fie ștergeți cookie-urile browserului, reporniți browserul și apoi înlocuiți o nouă comandă. Dacă totuși primiți acest mesaj de eroare, vă aflați în aceeași sesiune de comandă.