1. Home
  2. Web Hosting
  3. Setările pentru serverul Email

Setările pentru serverul Email

Clienți și Software compatibil

În cazul în care doriți să accesați corespondența email prin alt client decât interfața web care este disponibilă pe webmail.ihost.md, verificați dacă dispozitivul sau clientul de pe care doriți să accesați corespondența suportă parametrii tehnici:

  • Sistem de Operare Microsoft Windows, LINUX sau MacOS
  • Suport pentru IMAP4, POP3, SMTP
  • Suport SSL/TLS precum și SNI

Suport dispozitive mobile

Este oferit suport pentru dispozitivele mobile și tablete care corespund parametrilor:

  • Suport pentru Android începând cu versiunea 6 – Marshmallow
  • Suport pentru iOS începând cu versiunea 11
  • Suport pentru Blackberry OS 10 versiunea 10.3.3.3216

În cazul în care dispozitivul nu este în listă, vă recomandăm să vă adresați la producătorul dispozitivului pentru suport.

Parametri Server IMAP

Fiecare client sau software folosește mai mulți parametri de conectare, indiferent de caz datele de conectare pentru protocolul IMAP rămân aceleași. În cazul utilizării protocolului IMAP toată corespondența rămâne pe serverul de hosting, scrisorile și mapele sunt sincronizate bidirecțional pe toate dispozitivele precum și în Webmail.

Server: mail.numeledomeniu.md
Username: adresa.email@numeledomeniu.md
Port: 143
Port cu SSL/TLS: 993

Limită de Conexiuni per IP

Sunt acceptate maximum 15 conexiuni concomitente de pe o adresă IP. În cazul în care aveți create mai mult de 15 conturi de găzduire și sunt accesate din același oficiu sau de sub același IP sunt posibile întreruperi la accesarea serviciului. Pentru a remedia problema consultați suportul tehnic.

În câmpul numelui de utilizator este important să utilizați numele și adresa deplină ce include și numele de domeniu. În cazul omiterii numelui de domeniu, autentificare nu se va efectua și serverul va returna eroare care va fi afișată diferit pentru fiecare client sau software utilizat.

Parametri server POP3

Protocolul POP3 este mult mai rapid decât IMAP și funcționează diferit. Clientul va descărca toată poșta pe calculatorul sau dispozitivul mobil odată ce ea ajunge pe server. În caz de pierdere sau ștergere a datelor de pe client sau dispozitiv, recuperarea scrisorilor poate fi imposibilă. Verificați minuțios setările de configurare.

Server: mail.numeledomeniu.md
Username: adresa.email@numeledomeniu.md
Port: 110
Port cu SSL/TLS: 995

În unele cazuri poate fi necesar verificarea manuală a certificatului SSL la setările și configurarea inițială. Bifați opțiunea de accept a certificatului SSL.

Parametri server SMTP

Protocolul SMTP se utilizează pentru expedierea mesajelor electronice email între servere. Pentru a configura clientul și a expedia scrisori configurați următoarele

Server: mail.numeledomeniu.md
Username: adresa.email@numeledomeniu.md
Port: 25 sau 587
Port cu SSL/TLS: 465

În cazul în care primiți eroare la expedierea mesajelor precum că serverul este indisponibil, sau aveți rețineri de tip TIMEOUT, cel mai probabil operatorul de Internet a blocat porturile indicate mai sus. Unii operatori Internet blochează aceste porturi ca o metodă de luptă împotriva expedierii mesajelor SPAM și atacurilor Bruteforce.
În acest caz utilizați următoarele date de acces:

Server: mail.numeledomeniu.md
Username: adresa.email@numeledomeniu.md
Port: 2525

În ambele cazuri este recomandat să bifați opțiunea SSL/TLS la conectare. În cazul în care clientul de pe care vă conectați suport SSL/TLS, traficul va fi encriptat implicit.

Verificați datele de acces

În cazul în care numele sau parola este introdusă incomplet sau greșit, sistemul va bloca în mod automat accesul pentru 24 ore după mai multe autentificări greșite. Pentru mai multă informație contactați suport tehnic.

Limite și Politici de Acces

Pentru toate conturile de găzduire sunt aplicate mai multe limite și politici de acces pentru a preveni abuzul sau expedierea neautorizată în cazul când contul sau parola a fost compromisă sau spartă de hackeri. În unele cazuri limitele pot fi modificate sau eliminate total. Pentru mai multe detalii contactați suportul tehnic.

Limite POP3 și IMAP

  • 15 conexiuni per IP adresă
  • 100MB per request/email

Limite SMTP

  • Max Email Size – 50MB
  • Max Recipients – 150
  • Max Emails – 300 per zi

În cazul autentificărilor multiple sau a expedierii mesajelor peste limită, precum și a altor acțiuni malefice împotriva serverului email, IP adresa va fi automat blocată pentru un termen de minim 24 ore. În cazul repetării acțiunilor după 24 ore, adresa IP va fi blocată permanent pe serverul email. Deblocarea va fi posibilă doar prin suport tehnic sau prin recepționarea unei notificări de la operatorul Internet.

Updated on 24/02/2020

Was this article helpful?

Related Articles

Cauți Suport Tehnic?
Nu poți găsi răspuns la întrebare? Sau nu ești sigur dacă este soluția corectă?
Suport Online

Leave a Comment