În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în aplicația Windows Mail. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare. Pentru a configura poșta cu Outlook urmați instrucțiunile Business Email pentru Outlook.
Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație
Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.
Adăugarea contului
- Deschideți aplicația Windows Mail prin accesarea meniul Start
3. Faceți clic pe butonul „Add account”
4. Navigați până la ultima opțiune „Advanced setup”
5. Completați toate căsuțele conform informației recepționate
Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final aplicația Mail se va deschide și va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.