1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Enterprise Email
  4. Configurare cu aplicația Mail din Mac OS

Configurare cu aplicația Mail din Mac OS

În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în aplicația Mail din Mac OS. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare. Pentru a configura poșta cu Outlook pentru Mac OS urmați Business Email pentru Outlook.

Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație

1. Adresa ta de email
2. Parola de la adresă de e-mail

Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.

Adăugarea contului

  1. Deschideți aplicația Mail prin accesarea Launchpad sau Finder
Faceți click pe butonul Start și scrieți Mail în câmpul de căutare
3. Selectați „Exchange” și continuați

4. Completați căsuțele cu datele de acces și alegeți „Sign In”
5. Alegeți opțiunea „Configure Manually”
6. Introduceți URL pentru acces la e-mail

Asigurați-vă că în căsuța Internal URL și External URL este: mail.mx.md
În cazul în care aveți opțiunea Business SSL indicați datele recepționate.

7. Alegeți fluxurile de date pentru sincronizare

Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final aplicația Mail se va deschide și va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.

Modificare fluxuri sincronizate

Dacă contul email include suport pentru sincronizare de contacte, calendar, note sau alte funcții pe lângă e-mail, puteți activa sau dezactiva aceste funcții.

  1. Alegeți meniul Apple > System Preferences, apoi faceți clic pe Internet Accounts.
  2. Selectați contul e-mail în bara laterală.
  3. Selectați funcțiile pe care doriți să le utilizați cu contul e-mail.

Riscul de blocare a adresei IP sau contului

În cazul când de mai multe ori va fi introdusă greșit parola sau alte date de autentificare, accesul poate fi temporar sau permanent restricționat. În acest caz rugăm să contactați Suport și Asistență Clienți disponibil 24 ore

Updated on 14/12/2020

Was this article helpful?

Related Articles