1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Enterprise Email
  4. Configurare și sincronizare cu Outlook 2016

Configurare și sincronizare cu Outlook 2016

În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în Microsoft Outlook 2016. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare.

Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație

1. Adresa ta de email
2. Parola de la adresă de e-mail

Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.

Dacă computerul a fost preinstalat cu Windows și Microsoft Office, atunci este posibil să nu puteți accesa funcția Panou de control > Mail necesară. În acest caz, va trebui să dezinstalați pachetul Office și să-l instalați din nou.

Adăugarea contului

  1. Faceți clic pe pictograma „Start” din bara de activități și alegeți „Panou de control” (de obicei se găsește în sistemele Windows).
  2. Faceți clic pe opțiunea „Mail (Microsoft Outlook 2016) (32 de biți);
3. Faceți clic pe butonul „Email Accounts…”

4. Faceți clic pe butonul „New” de sub fila E-mail.
5. Alegeți opțiunea ‘Manual Setup or Additional Types’:
6. Alegeți Exchange ActiveSync
7. Introduceți detaliile în căsuța de dialog și setări

Vă rugăm să vă asigurați că utilizați serverul de e-mail: mail.mx.md și că utilizați adresa de e-mail completă atât și numele de utilizator.

În cazul în care aveți activată opțiunea Business SSL, indicați în căsuța Mail Server numele de domeniu care a fost solicitat în procesul de înregistrare.

Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final trebuie să primiți un mesaj ca în imaginea de mai jos.

Imediat Outlook va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.

Riscul de blocare a adresei IP sau contului

În cazul când de mai multe ori va fi introdusă greșit parola sau alte date de autentificare, accesul poate fi temporar sau permanent restricționat. În acest caz rugăm să contactați Suport și Asistență Clienți disponibil 24 ore

Updated on 15/12/2020

Was this article helpful?

Related Articles