1. Home
  2. Business Email
  3. Configurare sincronizare Windows 7

Configurare sincronizare Windows 7

În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în Microsoft Outlook 2010 instalat pe un sistem de operare Windows 7. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare.

Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație

1. Adresa ta de email
2. Parola de la adresă de e-mail

Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.

Dacă computerul a fost preinstalat cu Windows și Microsoft Office, atunci este posibil să nu puteți accesa funcția Panou de control > Mail necesară. În acest caz, va trebui să dezinstalați pachetul Office și să-l instalați din nou.

Suport pentru protocoalele TLS 1.1 și TLS 1.2

Serverele Business Email rulează mai multe servicii de schimb și procesare a datelor. În toate cazurile se folosesc doar canale criptate și securizate. Din acest motiv versiunile mai vechi decât Windows 7 Service Pack 1 nu suportă nici un protocol de conectare spre serverele de corespondență. Versiunea Windows 7 implicit nu are conectat versiunile moderne a protocoalelor TLS, din acest motiv, pentru a utiliza serviciile Business Mail în siguranță este nevoie să urmați instrucțiunile de mai jos.

Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație

1. Acces Administrativ asupra sistemului de operare
2. Acces la Internet
3. Repornirea sistemului de operare

Aplicarea Patch #51044

Pentru aplicarea EasyFix care să permită conexiuni prin protocolul TLS 1.1 și TLS 1.2 este necesar să dețineți Windows 7 Service Pack 1 instalat. Versiunea Service Pack poate fi obținută prin Windows Update sau pagina Microsoft.

Mai multă informație este disponibilă pe pagina suport și asistență Microsoft. După instalarea EasyFix este necesar să reporniți sistemul de operare.

Zimbra Outlook Connector

Pentru compatibilitate ridicată cu versiunile mai vechi Outlook, este recomandat utilizarea unui conector pentru sincronizarea datelor și parametrilor de conectare. Pentru a continua descărcați ultima versiune disponibilă pe pagina oficială Zimbra.

Descărcați versiunea de conector compatibilă cu versiunea Microsoft Office care este instalată în sistem. Consultați versiunea aplicație pentru a afla dacă aveți instalată versiunea de 32 biți sau de 64 biți.

Închideți toate ferestrele active Outlook și instalați aplicația Outlook Connector, după ce instalarea a fost cu succes urmați instrucțiunile de adăugare a contului e-mail.

Adăugarea contului

1. Porniți aplicația Outlook 2010
2. Alegeți opțiunea de configurare manuală

3. Alegeți „Zimbra Collaboration Server” din lista de opțiuni
4. Introduceți detaliile în căsuța de dialog și setări

Vă rugăm să vă asigurați că utilizați serverul de e-mail: mail.mx.md și că utilizați adresa de e-mail completă atât și numele de utilizator.

În cazul în care aveți activată opțiunea Business SSL, indicați în căsuța Mail Server numele de domeniu care a fost solicitat în procesul de înregistrare.

Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final trebuie să primiți un mesaj ca în imaginea de mai jos.

Imediat Outlook va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.

Riscul de blocare a adresei IP sau contului

În cazul când de mai multe ori va fi introdusă greșit parola sau alte date de autentificare, accesul poate fi temporar sau permanent restricționat. În acest caz rugăm să contactați Suport și Asistență Clienți disponibil 24 ore

Updated on 15/12/2020

Was this article helpful?

Related Articles

Cauți Suport Tehnic?
Nu poți găsi răspuns la întrebare? Sau nu ești sigur dacă este soluția corectă?
Suport Online