În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în Microsoft Outlook 2010 instalat pe un sistem de operare Windows 7. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare.
Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație
Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.
Suport pentru protocoalele TLS 1.1 și TLS 1.2
Serverele Business Email rulează mai multe servicii de schimb și procesare a datelor. În toate cazurile se folosesc doar canale criptate și securizate. Din acest motiv versiunile mai vechi decât Windows 7 Service Pack 1 nu suportă nici un protocol de conectare spre serverele de corespondență. Versiunea Windows 7 implicit nu are conectat versiunile moderne a protocoalelor TLS, din acest motiv, pentru a utiliza serviciile Business Mail în siguranță este nevoie să urmați instrucțiunile de mai jos.
Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație
Aplicarea Patch #51044
Pentru aplicarea EasyFix care să permită conexiuni prin protocolul TLS 1.1 și TLS 1.2 este necesar să dețineți Windows 7 Service Pack 1 instalat. Versiunea Service Pack poate fi obținută prin Windows Update sau pagina Microsoft.
Mai multă informație este disponibilă pe pagina suport și asistență Microsoft. După instalarea EasyFix este necesar să reporniți sistemul de operare.
Zimbra Outlook Connector
Pentru compatibilitate ridicată cu versiunile mai vechi Outlook, este recomandat utilizarea unui conector pentru sincronizarea datelor și parametrilor de conectare. Pentru a continua descărcați ultima versiune disponibilă pe pagina oficială Zimbra.
Închideți toate ferestrele active Outlook și instalați aplicația Outlook Connector, după ce instalarea a fost cu succes urmați instrucțiunile de adăugare a contului e-mail.
Adăugarea contului
1. Porniți aplicația Outlook 2010
2. Alegeți opțiunea de configurare manuală
3. Alegeți „Zimbra Collaboration Server” din lista de opțiuni
4. Introduceți detaliile în căsuța de dialog și setări
Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final trebuie să primiți un mesaj ca în imaginea de mai jos.
Imediat Outlook va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.