1. Home
  2. Business Email
  3. Configurare și sincronizare cu Windows Mail

Configurare și sincronizare cu Windows Mail

În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în aplicația Windows Mail. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare. Pentru a configura poșta cu Outlook urmați instrucțiunile Business Email pentru Outlook.

Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație

1. Adresa ta de email
2. Parola de la adresă de e-mail

Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.

În caz că versiunea Windows nu dispune de aplicația Mail and Calendar, o puteți descărca gratuit din Microsoft Store.

Adăugarea contului

  1. Deschideți aplicația Windows Mail prin accesarea meniul Start
Faceți click pe butonul Start și scrieți Mail în câmpul de căutare
3. Faceți clic pe butonul „Add account”

4. Navigați până la ultima opțiune „Advanced setup”
5. Completați toate căsuțele conform informației recepționate

Asigurați-vă că în căsuța Server este mail.mx.md
În cazul în care aveți opțiunea Business SSL indicați datele recepționate.

Pentru securizarea și criptarea conexiunii și datelor transmise către server, bifați opțiunea Server requires encrypted (SSL) connection.

Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final aplicația Mail se va deschide și va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.

Vă rugăm să vă asigurați că utilizați serverul de e-mail: mail.mx.md și că utilizați adresa de e-mail completă atât și numele de utilizator.

În cazul în care aveți activată opțiunea Business SSL, indicați în căsuța Mail Server numele de domeniu care a fost solicitat în procesul de înregistrare.

Riscul de blocare a adresei IP sau contului

În cazul când de mai multe ori va fi introdusă greșit parola sau alte date de autentificare, accesul poate fi temporar sau permanent restricționat. În acest caz rugăm să contactați serviciul Suport și Asistență Clienți disponibil 24 ore

Updated on 13/12/2020

Was this article helpful?

Related Articles

Cauți Suport Tehnic?
Nu poți găsi răspuns la întrebare? Sau nu ești sigur dacă este soluția corectă?
Suport Online