În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în Microsoft Outlook 2016. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare.
Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație
Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.
Adăugarea contului
- Faceți clic pe pictograma „Start” din bara de activități și alegeți „Panou de control” (de obicei se găsește în sistemele Windows).
- Faceți clic pe opțiunea „Mail (Microsoft Outlook 2016) (32 de biți);
3. Faceți clic pe butonul „Email Accounts…”
4. Faceți clic pe butonul „New” de sub fila E-mail.
5. Alegeți opțiunea ‘Manual Setup or Additional Types’:
6. Alegeți Exchange ActiveSync
7. Introduceți detaliile în căsuța de dialog și setări
Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final trebuie să primiți un mesaj ca în imaginea de mai jos.
Imediat Outlook va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.