În cadrul serviciului Enterprise Mail este posibilă redirecționarea poștei electronice recepționate către alte adresa care fac parte din domeniul corporativ sau care sunt în exteriorul acestuia. Pentru a seta redirecționarea poștei electronice urmați următoarele instrucțiuni:
- Accesați contul prin interfața Web
- Alegeți meniul Preferințe (Preferences)
- Alegeți submeniul cu numărul 3 – Mail
- Indicați adresele email spre care este necesară redirecționarea
Opțiunea suportă până la 30 de adrese email. Adresele adiționale se redau prin virgulă. În cazul când introduceți o adresă invalidă sau incorectă, opțiunea nu va fi salvată.
Redirecționare prin opțiunea Filtre
În cazul în care aveți nevoie să redirecționați doar anumite scrisori, puteți aplica Filtre de intrare. Opțiunea este la fel disponibilă în Preferințe în submeniul cu numărul 5. Filtrele suportă reguli atât la intrare cât și la ieșire. Urmați instrucțiunile de mai jos pentru a seta o redirecționare pentru anumite scrisori.
- Alegeți meniul Filtre
- Creați un Filtru nou
- Alegeți condițiile după care va fi procesată scrisoarea
- Alegeți acțiunea de redirecționare și indicați adresa email de destinație
Dacă este necesar pot fi aplicate acțiuni adiționale prin butonul Plus.
Mai jos vă oferim un exemplu mai avansat de configurare a unui filtru pentru a procesa mai multe acțiuni și parametri ai scrisorii.
Filtru oferă următoarea configurație:
- Toate opțiunile și valorile trebuie să fie valide
- Scrisoarea trebuie să fie expediată de pe adresa [email protected]
- Subiectul scrisorii trebuie să conțină cuvântul Invoice
- Scrisoarea trebuie să conțină un atașament
În cazul în care toate 3 opțiuni sunt prezente, urmează acțiunile:
- Redirecționarea scrisorii către adresa [email protected]
- Marcarea scrisorii cu un TAG predefinit.
Alte filtre dacă există nu sunt aplicate pentru că este bifată opțiunea. Filtrele sunt disponibile și în Microsoft Outlook în cazul în care este instalat Zimbra Outlook Connector.