1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Enterprise Email
  4. Configurare dispozitive Apple iOS

Configurare dispozitive Apple iOS

În acest articol explicăm modul nativ de conectare a unui cont Business Email în aplicația Mail pentru telefoanele Apple care rulează sistemul de operare iOS. Acest articol este destinat conectării conturilor „Compatibile cu Exchange”, metoda de integrare acceptată în planul Business și mai mare. Pentru a configura poșta cu Android urmați instrucțiunile Business Email pentru Android.

Pentru a continua, va trebui să aveți la îndemână următoarea informație

1. Adresa ta de email
2. Parola de la adresă de e-mail

Datele pot fi obținute de la Administratorul de Sistem sau direct din Panoul de Control disponibil în Zona Clienți selectând serviciul Business Email.

Adăugarea contului

1. Deschideți aplicația Mail din setările telefonului
2. Alegeți opțiunea „Accounts” și alegeți „Add Account”

3. Alegeți opțiunea „Microsoft Exchange”
4. Verificați datele introduse și alegeți „Next”
5. Alegeți opțiunea „Configure Manually”
6. Verificați datele introduse și câmpul Server și alegeți „Next”

Asigurați-vă că în căsuța Server este mail.mx.md
În cazul în care aveți opțiunea Business SSL indicați datele recepționate.

7. Alegeți parametrii de sincronizare a datelor

Dacă toți pașii au fost efectuați corect și fără erori în final aplicația Mail se va deschide și va începe sincronizarea datelor și descărcarea corespondenței și datelor din contul poștal. Sincronizarea datelor poate dura minute sau chiar ore întregi, în dependență de cantitatea de fișiere care urmează să fie descărcate.

Riscul de blocare a adresei IP sau contului

În cazul când de mai multe ori va fi introdusă greșit parola sau alte date de autentificare, accesul poate fi temporar sau permanent restricționat. În acest caz rugăm să contactați Suport și Asistență Clienți disponibil 24 ore

Updated on 14/12/2020

Was this article helpful?

Related Articles